Donderdag 28 maart 2024

Speel bewust

BetCity sluit deal met Enteractive voor reactivering van spelers

BetCity Enteractive

Enteractive heeft maandag bekendgemaakt dat het reactiveringscampagnes gaat leveren voor BetCity. Het bedrijf zal zich met haar campagnes gaan richten op het verhogen van de binding en loyaliteit van spelers bij het online casino. Hierbij maakt Enteractive gebruik van haar eigen (Re)Activation Cloud-technologieplatform.

Maandagochtend heeft Enteractive middels een persbericht bekendgemaakt dat het bedrijf door BetCity is uitgekozen om reactiveringscampagnes te leveren. Enteractive is een bedrijf dat naar eigen zeggen aanbieders helpt met het opbouwen van relaties met haar spelers, wat volgens het bedrijf begint met communicatie.

Op haar website vertelt het bedrijf dat het in 2008 is begonnen met ontwikkelen van een platform en proces om daarbij te helpen. Bij de reactivatie van bestaande spelers is er controle op probleemgokken en zorgt Enteractive voor Verantwoord Spelen op een 1-op-1 basis, zo claimt het bedrijf.

Volgens haar eigen cijfers reactiveert Enteractive iedere maand meer dan 13.000 spelers voor toonaangevende aanbieders van online kansspelen. Op de lijst met cliënten waar het bedrijf mee samenwerkt staat onder andere de Kindred Group, het moederbedrijf van Unibet. Ook andere bekende bedrijven als Betsson, William Hill, 888, en Casumo maken gebruik van de services van het in Malta en Roemenië gevestigde bedrijf.

Reacties Enteractive & BetCity

In de aankondiging van de overeenkomst vertelt Robert Kooiman, marketingdirecteur bij BetCity, dat hij erg enthousiast is over de nieuwe samenwerking met Enteractive:

“We zijn verheugd dat we onze krachten bundelen met Enteractive, wat ons een voorsprong geeft op concurrenten in de Nederlandse sector. De gepersonaliseerde één-op-één oplossingen van Enteractive stellen ons in staat om de relatie met onze spelers te laten groeien en ervoor te zorgen dat we de verantwoorde keuze zijn voor spelers. Het genereren van inkomsten uit voorheen slapende segmenten voorziet alleen maar in een langdurige vruchtbare relatie.”

Robert Kooiman, BetCity

Ook Francesca Raniolo, Senior Business Development Executive bij Enteractive, gaf een reactie:

“We zijn verheugd om met BetCity, een innovatief en opwindend merk, samen te werken nu ze blijven groeien op de lucratieve Nederlandse markt. Met het onaangeboorde potentieel van verlopen spelersaccounts en de positieve reacties die we van de spelers ontvangen, kijkt Enteractive ernaar uit om een aanzienlijk verschil te maken in de inkomsten van actieve spelers.”

Francesca Raniolo, Enteractive

Partners

CasinoNieuws.nl heeft overeenkomsten met aanbieders van online kansspelen en gebruikt hiervoor affiliate-links. Als u via zo’n link een account aanmaakt, dan krijgen wij daar een commissie voor, zonder extra kosten voor u. Onze partners hebben geen invloed op de redactionele inhoud en reviews van CasinoNieuws.

Laat een reactie achter