Donderdag 2 februari 2023

Speel bewust

tombola bereikt twee miljoen mensen met aanwezigheid op Margriet Winterfair

Van 25 november tot en met 1 december is de twintigste editie van de Margriet Winterfair in de Brabanthallen in Den Bosch. De organisatie besloot ook een bingo te organiseren met prachtige prijzen. De sponsor van de bingo op de Margriet Winterfair is tombola, en zij spreken van een groot succes.

Het Nederlandse tijdschrift Margriet is vooral gericht op vrouwen. Het blad brengt nieuws over royalty, entertainment, koken, en reizen. Jaarlijks organiseert het blad de Margriet Winterfair en dit jaar stond deze van 25 november tot en met 1 december gepland in de Brabanthallen in Den Bosch en tombola was erbij.

Bekende namen als Brownie Dutch, Charly Luske, Dieuwertje Blok, Elle van Rijn, Kluun, en Gerald Alderliefste waren aanwezig bij de Margriet Winterfair. Naast optredens kon je ook genieten in het Margriet Huis en het Margriet Theater, en van veel verschillende workshops. Het volledige programma vind je op de website.

Bij de twintigste editie besloot Margriet ook een bingo te organiseren. tombola trad op als als sponsor. Bij de bingo zijn prijzen te winnen zoals een badjas, een e-reader, een JBL-speaker, en een kans op een weekend weg voor twee personen bij Fletcher Hotels.

tombola spreekt van groot succes bij Margriet Winterfair

De aanwezigheid op de Margriet Winterfair zorgt voor een grotere naamsbekendheid van tombola. Na de eerste dagen was Marc Smit, country manager van tombola in Nederland, al erg enthousiast over de aanwezigheid op de Margriet Winterfair:

“De samenwerking met Margriet Winterfair is een groot succes. Dit is een unieke manier om onze doelgroep te bereiken en te activeren. De reacties van bezoekers zijn waanzinnig positief en ze zijn blij verrast om tombola hier te zien. We zijn verheugd om aanwezig te zijn bij de Margriet Winterfair. Plezier en gezelligheid is wat de Winterfair uitstraalt en dat past bij tombola.”

Marc Smit, tombola

Dagelijks geeft bingo site tombola zo’n 2.000 flyers per dag weg, terwijl er ongeveer 600 bezoekers per dag een spel spelen bij de stand van tombola. In totaal zijn ze dagelijks zichtbaar voor 80.000 bezoekers. Ook het magazine, de website, en de mailing zorgen voor een flink bereik. tombola verwacht met de aanwezigheid op de Margriet Winterfair in totaal zo’n twee miljoen mensen te bereiken.

Partners

CasinoNieuws.nl heeft overeenkomsten met aanbieders van online kansspelen en gebruikt hiervoor affiliate-links. Als u via zo’n link een account aanmaakt, dan krijgen wij daar een commissie voor, zonder extra kosten voor u. Onze partners hebben geen invloed op de redactionele inhoud en reviews van CasinoNieuws.

Er is 1 reactie op dit artikel

  1. Slim gezien van Tombola. Ook precies hun doelgroep denk ik!

Laat een reactie achter