Donderdag 18 april 2024

Speel bewust

SuperGame nieuwe hoofdsponsor van voetbalclub MVV Maastricht

MVV SuperGame

MVV Maastricht heeft maandag bekendgemaakt dat SuperGame de nieuwe hoofdsponsor wordt. De casinoketen zal vanaf komend seizoen op de voorzijde van het shirt pronken. De overeenkomst tussen beide partijen duurt in eerste instantie één jaar.

De Limburgse voetbalclub is momenteel actief op het tweede niveau van Nederland, in de Keuken Kampioen Divisie. Vorig seizoen eindigde de club op een elfde plaats in de competitie, waardoor het niet meedeed om eventuele promotie naar de Eredivisie.

Algemeen directeur Erik Noor van MVV is blij met de samenwerking:

“Met SuperGame als partner maken we ook een grote stap richting verdere professionalisering van onze organisatie.”

Erik Noor, algemeen directeur van MVV Maastricht

Ook commercieel manager Tom Daemen is zeer content met de overeenkomst van MVV Maastricht met SuperGame. Dat vertelt hij in het bericht op de website van MVV Maastricht.

“We hebben dit partnerschap geruime tijd voorbereid. Het biedt beide partijen nieuwe kansen. Het is dan ook fantastisch dat we SuperGame als hoofdsponsor én partner mogen verwelkomen.”

Commercieel manager Tom Daemen

SuperGame blij met samenwerking MVV Maastricht

De Nederlandse casinoketen SuperGame maakt deel uit van de Novomatic Group. Dat is één van de grootste gokbedrijven ter wereld. SuperGame heeft momenteel acht verschillende vestigingen in Nederland en België. In Nederland is het gevestigd in Valkenburg, Vaals, Roermond, Heerlen, Hoensbroek, Geleen en Beek, terwijl de Belgische liefhebbers in Antwerpen terecht kunnen.

Henk Wolff, de Chief Marketing Officer van SuperGame, is blij met de samenwerking:

“MVV heeft altijd al steun van SuperGame gehad, ook de afgelopen jaren heeft deze mooie club ook altijd daarop kunnen rekenen. MVV heeft inmiddels een sportieve en professionele slag gemaakt en Supergame hoopt met de samenwerking mede doorslaggevend te kunnen zijn om een volgend niveau te behalen en te behouden.”

Chief Marketing Officer van SuperGame, Henk Wolff

Toen hem werd gevraagd naar het moment waarop SuperGame besloot een samenwerking aan te gaan met MVV Maastricht antwoordde Wolf:

“MVV kende afgelopen seizoen een perfecte tweede seizoenshelft. Op dat moment besloten wij als SuperGame dat MVV een juiste keuze op het juiste moment is om het partnerschap naar een hoger niveau te tillen. Wij hopen straks de supporters nog meer interactie te kunnen bieden met MVV. Daarover vertel ik zeker nog meer op een later tijdstip.”

Henk Wolff, CMO van SuperGame

MVV Maastricht is de tweede club uit de Keuken Kampioen Divisie die een deal heeft gesloten met een gokbedrijf. Vorige maand kwam naar buiten dat NAC Breda de primeur had, maar met welk gokbedrijf is nog niet bekend.

MVV SuperGame
v.l.n.r.: Erik Noor (MVV), Henk Wolff (SuperGame), Peter Spelier (SuperGame), en Tom Daemen (MVV).

Partners

CasinoNieuws.nl heeft overeenkomsten met aanbieders van online kansspelen en gebruikt hiervoor affiliate-links. Als u via zo’n link een account aanmaakt, dan krijgen wij daar een commissie voor, zonder extra kosten voor u. Onze partners hebben geen invloed op de redactionele inhoud en reviews van CasinoNieuws.

Laat een reactie achter