Zaterdag 1 oktober 2022

Speel bewust

Jamie Foxx het nieuwe gezicht van BetMGM

Jamie Foxx het nieuwe gezicht van BetMGM

BetMGM, de online sportsbook van de bedrijven MGM en GVC, heeft megaster Jamie Foxx aangetrokken voor een mediacampagne. In de eerste serie aan spotjes loopt Foxx over de fonteinen van het Bellagio casino in Las Vegas.

In Nederland kunnen we al jaren genieten van de “Koning TOTO”-campagne van de Toto, de enige legale aanbieder van online weddenschappen. De afgelopen jaren zijn onder andere Sjaak Swart en rapper Donald “Maradonnie” Scloszkie het gezicht van deze reclames geweest, maar tegenwoordig gaat die eer naar voormalig voetballer Andy van der Meyde.

Jamie Foxx is “The King of Sportsbook”

BetMGM, een online sportsbook uit de Verenigde Staten, heeft wellicht inspiratie opgedaan uit de campagne van de Toto en lanceerde zijn eigen “The King of Sportsbooks”-campagne.

Jamie Foxx wordt de ster van deze BetMGM campagne, zo maakte het bedrijf eerder deze week bekend.

De Academy en GRAMMY Award-winnaar, geboren als Eric Marlon Bishop, werd wereldberoemd met zijn comedyshows, films, en muzikale carrière. Het is zijn taak om de opwinding die gepaard gaat met sportweddenschappen over te brengen op het publiek.

Matt Prevost, de baas van marketing bij BetMGM, zei het volgende over de samenwerking:

Jamie is an exceptional talent and we’re proud to have him partner with us on our new campaign for BetMGM. The King of Sportsbooks campaign is the next step in the evolution of the BetMGM brand and Jamie brings a unique ability to tell our story in an incredibly creative and entertaining way. BetMGM exists at the intersection of sports and entertainment and Jamie fits this positioning perfectly; we couldn’t be more excited to welcome him to the BetMGM family.” 

Matt Prevost, Chief Marketing Officer MGM Resorts

De campagne “The King of Sportsbook” is gemaakt in samenwerking met creative agency 72andSunny New York. Met de onderstaande video van Jamie Foxx in de fonteinen van het Bellagio in Las Vegas is de campagne afgetrapt.

Laat een reactie achter