Dinsdag 26 september 2023

Speel bewust

Storing Nederlandse Loterij opgelost

Staatsloterij app Nederlandse Loterij (bron: https://nieuws.nederlandseloterij.nl/beeldbank/)

De Nederlandse Loterij had dinsdag last van een storing. Spelers die geld probeerden te storten op hun digitale portemonnee bij de Nederlandse Loterij, zagen het gestorte bedrag niet terug op hun saldo. Ook zouden verschillende spelers minder loten ontvangen hebben dan dat ze hebben gekocht. TOTO, de bookmaker van Nederlandse Loterij, kende geen problemen. Inmiddels is de storing opgelost, laat een woordvoerder weten.

Vanaf dinsdagochtend rond de klok van 11:00 uur kampte de Nederlandse Loterij met een storing, zo meldde NU.nl aan het begin van de avond. Op de website van AlleStoringen.nl is te zien dat er vanaf een uur of 11 tientallen storingen per uur zijn gemeld over de Staatsloterij, Eurojackpot, en de Lotto. Het betrof een storing die betrekking hebben op de website, het inloggen, en het aankopen van loten.

In de reacties was ook te zien dat spelers bij de Nederlandse Loterij last hadden van de storing als zij loten kopen, of als zij geld wilden storten op hun digitale portemonnee. Er kwamen klachten binnen van spelers die loten kochten en er vervolgens minder op hun account zagen verschijnen. Ook zou geld dat is overgemaakt naar de wallet niet verschijnen bij het saldo.

Op X, voorheen Twitter, klaagde ook al een speler die € 10 had gestort en vervolgens zijn saldo niet zag worden opgewaardeerd. De speler is verzocht om een persoonlijk bericht naar de Nederlandse Loterij te sturen, zodat ze hem op die manier verder konden helpen.

Storing Nederlandse Loterij opgelost

Deelnemers van de verschillende loterijen ondervonden al de hele dag deze klachten, maar het is niet bekend of iedere deelnemer last had van de problemen. De Nederlandse Loterij maakte geen melding van de storing.

TOTO, de bookmaker van Nederlandse Loterij, kende geen storing. Al sinds november 2020 zijn de TOTO-accounts geen onderdeel van de gedeelde wallet waar de andere merken van Nederlandse Loterij deel van uit maken.

In een reactie aan CasinoNieuws.nl laat de Nederlandse Loterij om 19:48 weten dat de storing is opgelost. Betalingen van klanten die niet gelukt zijn, worden zo snel mogelijk teruggestort op de rekening van de klant, voegt de woordvoerder eraan toe.

Lead-foto via NederlandseLoterij.nl.

Partners

CasinoNieuws.nl heeft overeenkomsten met aanbieders van online kansspelen en gebruikt hiervoor affiliate-links. Als u via zo’n link een account aanmaakt, dan krijgen wij daar een commissie voor, zonder extra kosten voor u. Onze partners hebben geen invloed op de redactionele inhoud en reviews van CasinoNieuws.

Laat een reactie achter