Maandag 26 september 2022

Speel bewust

Andy van der Meijde schittert in reclame voor BetCity.nl

BetCity.nl Andy van der Meijde reclamespotje

Eind september kreeg BetCity.nl als één van de eerste online aanbieders te horen dat het een licentie voor Nederlandse markt had weten te bemachtigen. Op diezelfde dag kondigde het bedrijf aan dat het een oud-voetballer had gecontracteerd als uithangbord. Andy van der Meijde is sindsdien het gezicht van BetCity.nl en schittert inmiddels in de eerste reclame.

Op woensdag 29 september kreeg BetCity.nl te horen dat het een licentie van de Kansspelautoriteit had gekregen. De online aanbieder van wedden op sport schakelde direct door. Het contracteerde meteen oud-voetballer Andy van der Meijde als nieuw boegbeeld. Vandaag is de eerste reclame van BetCity.nl met Van der Meijde in de hoofdrol naar buiten gekomen:

Reclame Van der Meijde met knipoog naar TOTO

De eerste reclame met BetCity.nl is ook een knipoog van Van der Meijde naar zijn voormalige werkgever TOTO. In het verleden was de oud-voetballer van Ajax en het Nederlands elftal namelijk “Koning TOTO.” Afgelopen zomer werd hij opgevolgd door zijn oud-collega Wesley Sneijder, die toen hakkend in een trainingspak werd gepresenteerd.

In de reclame van de nieuwe online aanbieder zegt Van der Meijde het volgende:

“Het gaat niet om de eentjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes.”

Van der Meijde

Robert Kooiman, Marketing Director van BetCity.nl:

“Sinds kort is het ook voor nieuwe spelers mogelijk op de markt voor kansspelen te betreden. Als nieuwe Nederlandse aanbieder willen we het speelveld veranderen door onze spelers uit te dagen slimmer te spelen. Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.”

Robert Kooiman, Marketing Director BetCity.nl

Voor Van der Meijde komt er met (de reclame en zijn rol als ambassadeur voor) BetCity.nl een nieuw hoofdstuk aan zijn leven na het voetbal. Zo verscheen er onder meer een veel verkocht boek over zijn leven (Geen Genade), kreeg hij zijn eigen real-life soap op SBS6 (Andy & Melissa), en is hij graag geziene gast bij veel programma’s.

Tegenwoordig is Andy van der Meijde het meest bekend om zijn YouTube-kanaal. Met de serie Bij Andy In De Auto ontvangt hij onder andere profvoetballers in zijn auto, met wie hij dan rondrijdt en bijpraat.

Er is 1 reactie op dit artikel

  1. Nice en stevig gericht op 1tjes, 2tjes en de Koning 😉

Laat een reactie achter