Vrijdag 1 maart 2024

Speel bewust

Cristiano Ronaldo nieuwe ambassadeur van LiveScore

LiveScore heeft Cristiano Ronaldo gecontracteerd als officiële wereldwijde ambassadeur van het merk. Het sportmediabedrijf is één van de toonaangevende aanbieders van real-time sportupdates.

Miljoenen mensen in de wereld gebruiken de LiveScore-applicatie. Hiermee worden ze continue op de hoogte gehouden van live updates van verschillende sporten. De site heeft ook zijn eigen sportsbook, genaamd LiveScore Bet. Deze bookmaker is vooralsnog alleen beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk.

De LiveScore Group, het moederbedrijf van LiveScore, heeft ook Virgin Bet. Beide bookmakers hebben licenties van de UK Gambling Commission en MGA. De LiveScore Group valt onder de Anzo Group (voorheen Gamesys) die eveneens Roxor tot haar merken rekent. Roxor is een softwareprovider voor online casino’s en maakt diverse online slots.

Nederlandse gebruikers van de LiveScore-app zien bij nagenoeg iedere sportwedstrijd reclame voor TOTO. Dat is momenteel nog de enige legale aanbieder van wedden op sport in Nederland. In deze banners kun je de quoteringen zien voor de wedstrijd die je probeert te volgen. Ook zie je voorspellingen die andere gebruikers aanklikken.

LiveScore heeft meer dan vijftig miljoen unieke bezoekers per maand, aldus het bedrijf op haar advertentiepagina.

Reactie LiveScore & Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo reageert in het persbericht zeer enthousiast over zijn samenwerking met LiveScore:

“Ik heb de LiveScore-app jarenlang gebruikt om op de hoogte te blijven van de laatste scores, dus ik ben erg opgewonden om met zo’n natuurlijk nieuw partnerschap te beginnen. Gedurende mijn hele carrière ging elk doel voor mij altijd over meer dan een score, en ik weet dat LiveScore er bij elke stap is geweestt om mijn fans op de momenten te houden die mij hebben gedefinieerd. LiveScore en ik zijn verbonden door een drive om de beste te zijn in wat we elke dag doen. Ik kan niet wachten om ons publiek van voetbalfans te verenigen met geweldige inhoud, momenten en doelen in de volgende opwindende fase van mijn carrière.”

Cristiano Ronaldo, vijfvoudig winnaar van Ballon d’Or

Ric Leask, marketingdirecteur van LiveScore, was ook erg blij met de overeenkomst met de voetballegende:

“In een jaar waarin LiveScore zich snel heeft ontwikkeld tot een wereldwijd sportmediabedrijf, is deze baanbrekende nieuwe relatie met Cristiano Ronaldo zonder twijfel het grootste moment tot nu toe. Er is gewoon geen grotere sporter – vroeger of nu – dan Cristiano Ronaldo, die fans over de hele wereld blijft boeien met zijn genialiteit op het veld. Met een wereldrecord van 777 carrière doelpunten en 31 club- en internationale onderscheidingen, geloven we dat hij echt de ‘Greatest Of All Time’ is.”

Marketingdirecteur van LiveScore, Ric Leask

Eerder werd Cristiano Ronaldo gesponsord door PokerStars.

De aankondiging van de samenwerking tussen Cristiano Ronaldo en LiveScore leverde ook de volgende video op:

Partners

CasinoNieuws.nl heeft overeenkomsten met aanbieders van online kansspelen en gebruikt hiervoor affiliate-links. Als u via zo’n link een account aanmaakt, dan krijgen wij daar een commissie voor, zonder extra kosten voor u. Onze partners hebben geen invloed op de redactionele inhoud en reviews van CasinoNieuws.

Laat een reactie achter